تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل گرند پلازو پاتایا
این هتل 5 ستاره ی زیبا در شهر ساحلی پاتایا واقع شده است. هتل گرند پلازو هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل پاتایا همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند، این هتل تنها 10 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. شما با اقامت در هتل گرند پلازو ، فاصله 350 متری از مرکز خرید سنترال مارینا پاتایا  فاصله خواهید داشت. در واقع هتل گرند پلازو از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 5 ستاره از فرودگاه بین المللی پاتایا ، 31 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی ها و دیدنی های شهر توریستی پاتایا را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی، اتاق سیگار و سالن آرایش وو زیبایی از امکانات بارز هتل گرند پلازو پاتایا میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل گرند پلازو دارای 300 اتاق و سوئیت است که همه ی آنها کاملا مجهزبوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
سالن کنفرانس این هتل نیز به اندازه کافی بزرگ است و مناسب برای 1500 مهمان کاری می باشد، البته هتل گرند پلازو اتاق های سمینار کوچکتری را هم دارد. اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل گرند پلازو پاتایا را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند و رزرو هتل گرند پلازو پاتایا با ما در تماس باشید.              02188851080


  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی