تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل بانکوک پالاس بانکوک
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، هتلی زیبا و 4 ستاره می باشد که در منطقه ی پراتونام بانکوک تاسیس گردیده است. هتل بانکوک پالاس دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از شهر بانکوک را به چشمان شما هدیه میدهند .
 امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید . شما در رستوران ماکاسان هتل بانکوک پالاس می توانید مجموعه ای از غذاهای سنتی تایلندی، شیرینی ها، بستنی های خانگی و نوشیدنی های گرم را تهیه کنید.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل بانکوک پالاس می توانید از طریق ترانسفر به فرودگاه و دیگر دیدنی های بانکوک بروید. این هتل در منطقه تجاری پراتونام واقع شده است و تنها 22.5 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سوارنابومی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل بانکوک پالاس بانکوک انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به  بازار عمده فروشی پراتونام دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل بانکوک پالاس بانکوک با ما تماس بگیرید.         02188851080

 


  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی