تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

بازار لانگ کراسووانگ بانکوک
خرید یکی از جاذبه های مهم شهر بانکوک است.  خرید های مورد علاقه در تایلند شامل ابریشم و کتان، جواهرات مدرن و سنتی، وسایل نقره، لوازم فیروزه، برنز، سرامیک و.. است .بانکوک یکی از شهرهای با اجناس قیمت مناسب در آسیا است، البته چانه زنی دوستانه در اکثر فروشگاه ها و بازارها رایج است. خرید در بانکوک محدود به یک یا دو خیابان اصلی نیست، بلکه مراکز خرید و بازار های محلی در سراسر شهر و در بسیاری از مناطق را قرار گرفته اند تا امکان دسترسی آسانی به تمام آنها فراهم شود و شما می توانید مجموعه ای از بهترین سوغاتی ها را از سفر تور تایلند خود خرید کنید.
این بازار پر جنب و جوش در میان هتل های سلطنتی و وزارت کشور واقع شده است و از مکان های محبوب مردم محلی به حساب می آید.  منطقه ای برای افرادی که به دنبال کالاهای دست دوم و نظامی هستند، برای خرید مقرون به صرفه و کالاهای دست دوم، بازار لانگ کراسووانگ بانکوک یکی از بهترین بازارها است. این منطقه منحصر به فرد مخصوص مسافران و گردشگران کنجکاو تور تایلند است. در بازار لانگ کراسووانگ بانکوک همچنین در یک راسته، مغازه هایی وجود دارد که محصولات قدیمی و آنتیک مانند عتیقه فروشی، دوربین ها، آلات موسیقی، ماشین های تایپی، رادیو و سایر لوازم الکتریکی به فروش می رسد  و محصولاتی که توسط فروشندگان و تعدادی از شرکت ها ضمانت شده اند نیز در این فروشگاه عتیقه فروشی موجود می باشند. شاید جالب باشد که بدانید این بازار به فروش لوازم نظامی در میان مردم شهرت پیدا کرده است، آیتم های نظامی مانند لباس، لباس دانشجویان دفاع شخصی، کفش و لوازم جانبی مسافرتی مانند چادر، کیسه خواب و گلدان های کمپینگ نیز در بازار لانگ کراسووانگ موجود می باشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080


  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی