تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

بازار شبانه سافان فوت بانکوک
بازارهای شبانه در بانکوک یکی از هیجان انگیز ترین و لذت بخش ترین راه های تفریحات شخصی گردشگران تور تایلند و مردم محلی در پایتخت تایلند است . بازارهای شبانه در اکثر مناطق شهر بانکوک گسترش پیدا کرده اند و طیف گسترده ای از جشن ها و محصولات، تنقلات و سرگرمی را ارائه می دهند . بازار های جدید و بزرگتر شبانه همه ساله در بانکوک افتتاح می شوند. اگرچه بیشتر بازارهای شبانه کلاسیک و قدیمی هستند اما هنوز در میان مردم محبوب هستند.
بازار شبانه سافان فوت بانکوک بازاری شبانه است که در ریز پل فرافو تایوتفا واقع گردیده که به بازار شبانه یادبود معروف است. این بازار پس از برج یادبود قرار گرفته است، درست در کنار بازار گل واقع شده است و یک مکان بسیار جالب برای افراد محلی جوان است که از آن استفاده کنند و کار خود را انجام دهند.
 در آنجا معمولا اجناس و محصولات های کپی و دست دوم از قبیل لباس، کیف و کفش و غیره به فروش می رسد. در بازار سافان فوت مانند بازار آخر هفته ی چاتوچاک همه نوع لباس محلی زنانه و مردانه، تی شرت، کفش ورزشی، شلوار جین، صنایع دستی تایلندی، دی وی دی فیلم، بازی های ویدئویی عرضه می شود . اما اگر پس از خرید در اواخر شب احساس گرسنگی می کنید، می توانید انواع غذاهای خوشمزه ی خیابانی عرضه میشود. چانه زدن برای تغییر قیمت در این بازار شبانه تقریبا غیرممکن است، زیرا قیمت ها به طرز شگفت آوری پایین و ارزان هستند.
همانطور که در هر بازار شبانه شما می توانید غذاهای لذیذی پیدا کنید، از جمله بال مرغ خوشمزه، تخم مرغ، هشت پا، سوسیس تند و دیگر تنقلات و غذاهای رایج تر مانند سوپ رشته فرنگی، خوراک گوشت خوک و غیره را حتما امتحان کنید. اما اگر میخواهید خالکوبی کامل در بدن داشته باشید، در این بازار افرادی هستند که انجام میدهند البته در یک مکان تمیزی که خودشان تعبیه کرده اند و شما برای انجام این کار مجبور خواهید بود که چند ماه و حتی تعداد جلسات بیشتری را در آنجا صرف کنید. این بازار هر شب به جزء چهارشنبه ها از ساعت 5 عصر تا 12 شب باز است و شما میتوانید از آنجا بازدید کنید و خریدهایتان انجام دهید.
 آدرس: The Memorial Bridge or Saphan Phut Chao Phraya pier
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080


  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی