تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
مرکز خرید ام بی کی (MBK) بانکوک
MBK قطعا یک مرکز خرید افسانه ای در بانکوک است که مورد استقبال و محبوبیت گردشگران و مردم محلی قرار دارد و هر روز با خریداران زیادی رو به رو میشود. MBK خلاصه شده از، Mah Boon Krong است، سازنده اصلی ام بی کی این نام را به افتخار والدینش Mah و Boon Krong انتخاب کرده است و مجسمه هایی از Mah و Boon Krong که در طبقه ی پایین مرکز خرید قابل مشاهده است. این مرکز خرید در هشت طبقه با 2000 فروشگاه فعال میباشد که همه چیز از جمله لوازم مراقبت و آرایشی، لباس، لوازم جانبی مد، کیف و کفش، محصولات چرمی، چمدان، مبلمان، تلفن های همراه، وسایل الکتریکی، دوربین ، لوازم التحریر و... به فروش می رساند. مرکز خرید MBK در سال 1986 با مساحتی بیش از 89،000 متر مربع فعالیت خود را در ابتدا در روزهای تعطیلی آخر هفته آغاز کرد، زمانی که تعداد زیادی مرکز خرید در شهر بانکوک وجود نداشت و بزرگترین مرکز خرید در آسیا بود. اما کم کم این مرکز در تمام روزهای هفته فعالیت خود را ادامه داد. مرکز خرید ام بی کی روزانه بیش از 100،000 خریدار را جذب خود می کند و یکی از مراکز خرید و فروش اصلی در تایلند است که برای مسافرین بسیار ارزشمند به نظر می رسد.
مرکز خرید ام بی کی بانکوک با توجه به اینکه در منطقه ی سیام و در نزدیکی میدان سیام، منطقه ای تجاری و شلوغ واقع شده است. با توجه به اینکه در اطراف MBK، مراکز خرید معروفی مانند مرکز خرید سیام پاراگون، سیام سنتر، سیام دیسکاوری، گیسورن و سنترال ورلد پلازا که عنوان دهمین مرکز خرید بزرگ در جهان گرفته است، اما این مرکز نسبت به دیگر همتایان خود قیمت محصولاتش پایین تر است در نتیجه جمعیت بیشتری به سمت این بازار می روند و بیشتر بر روی مارک های لوکس جهانی تمرکز می کنند. شما با گشت و گذار در این مرکز خرید بزرگ قطعا نیاز به استراحت و تفریح خواهید داشت، رستوران ها و کافه ها و مراکز تفریحی و سرگرمی از جمله سالن بازی بولینگ، سینما چند بعدی و یک موزه هنر در طبقه هفتم قرار دارند.
از آنجایی که منطقه ی سوخومویت یکی از مناطقی است که تعداد زیادی از هتل های بانکوک در آنجا واقع شده است، اگر شما در منطقه سوخومویت از بانکوک اقامت دارید، فقط کافیه خودتان را به نزدیکترین ایستگاه مترو برسانید، سپس قطار را به سمت ایستگاه ورزش ملی سوار شوید و حتما به هنگام خروج از ایستگاه مترو، نقشه های راهنمای مرکز خرید MBK را دریافت و دنبال کنید.
آدرس: Phayathai Rd, Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080
  • ۹۶/۱۰/۰۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی