تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
 

هتل دریم بانکوک
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از شهر بانکوک را به چشمان شما هدیه میدهند.
 امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد و همچنین هر اتاق دارای چراغ های آبی سرد و بالش های ضد آلرژی میباشد. امکانات تفریحی شامل یک باشگاه ورزشی و استخر شنا در محوطه ی حیاط است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل دریم می توانید از طریق ترانسفر از فرودگاه به هتل دریم بروید. این هتل در منطقه سوخومویت 15 واقع شده است و تنها 45 دقیقه از فرودگاه بین المللی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل دریم انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از چند دقیقه رانندگی به مرکز خرید برتر شهر بانکوک مانند مرکز خرید رابینسون و مرکز خرید سیام پاراگون دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل دریم با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۰۹/۱۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی