تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
معبد یانسانگ وارارام پاتایا
مجموعه معبد یانسانگ وارارام پاتایا در منطقه جومتین ، در حدود 15 کیلومتری جنوب پاتایا و در 160 کیلومتری جاده سوخومویت واقع شده است در واقع این حدود 30 دقیقه دورتر از شهر پاتایا میباشد . این معبد بزرگ کل مساحت 146 هکتار را پوشش می دهد و در سال 1976 به واسطه ی راهبان بودایی ساخته شد، البته که گفته می شود بیش از 600 میلیون دلار برای توسعه و ساخت آن صرف کرده اند.
این بنا یک مجتمع معبد بزرگ است که شامل بسیاری از ساختمان ها، چمن های سبز پر زرق و برق و دریاچه میباشد.  این ساختمان ها در سبک های هند، ژاپنی، چینی، تایلندی و سوئیسی ساخته شده اند که این معبد خود یک سازه ی منحصر به فرد است . در طول سال انواع برنامه های جشن و شادی و نمایشگاه هایی از هنر و صنایع دستی تایلند برگزار میشود که اکثر بازدیدکنندگان تور تایلند را به غرفه های خود جذب میکنند.
اولین ساختمانی که در این مجموعه به چشم میخورد یک موزه و معبد چینی است که مجموعه ای از آثار چینی با ارزشی را در اختیار دارد.  همانطور که در این مجتمع پیش میروید به ساختمان اصلی خواهید رسید، این ساختمان از طراحی و معماری مدرن برخوردار میباشد و انواع آثار زیبای بودایی را در آنجا خواهید دید و زیبایی دو چندانی را به قاب عکس های شما هدیه میدهند، این امر باعث شده است که از دیگر معابد تایلندی تافته ی جدا بافته شود.  مردم تایلند معتقدند که معبد یانسانگ وارارام پاتایا بهشت واقعی برای کسانی است که مدیتیشن صادقانه را دوست دارند. از این رو در این معبدگاه کلاس های مدیتیشن در روزهای خاص از ساعت 6 صبح تا 6 عصر برگزار میشود.
گشت و گذار در محوطه ی معبد شاید برای کودکان خیلی جالب نباشد و دوست نداشته باشند، اما در اطراف معبد یک پارک نسبتا بزرگ با امکانات بازی و تفریحی وجود دارد که کودکانتان آزادانه میتوانند در آنجا به بازی مشغول شوند و خود شما هم بعد از بازدید میتوانید در این پارک در کنار فرزندانتان یک نهار لذیذ و یا عصرانه ی خوشمزه را میل کنید تا خستگی تان رفع شود.
بهترین گزینه برای رسیدن به یانسانگ وارارام ، استفاده از سرویس حمل و نقل اتوبوس است، تا شما را به آنجا برساند و بعد از بازدیدتان شما را از آنجا بازگرداند. اگر شما بازدید از این معبدگاه را با یکی دیگر از جاذبه های پاتایا برنامه ریزی کرده اید، بهتر است صرف نظر کنید، زیرا این معبد گاه زمان زیادی از شما را به خود اختصاص خواهد داد.
توجه داشته باشید که این معبد کمی از مرکز شهر فاصله دارد هرچند که زمان بازدید از صبح تا عصر میباشد اما سعی کنید صبح زودتر به اینجا بروید تا زمان بازدیدتان به واسطه ی مسافت از بین نرود. فراموش نکنید که در این معبد همانند هر معبد دیگری یک سری قوانین را باید رعایت کنید، بدین جهت لباس مناسب بپوشید تا به هنگام ورود به معبدگاه دچار مشکل نشوید. معبد یانسانگ وارارام یکی از معدود جاذبه های توریستی در شهر پاتایا است که پارکینگ های زیادی در اطراف معبد وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.        02188851080
  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی