تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا
باغ گرمسیری نونگ نوچ در شهر پاتایا بوده و از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا میباشد. قطعه  باغ های وسیعی که در یک منطقه حدود 600 هکتار قرار دارند، که البته در ابتدا برای کاشت میوه های محلی استفاده می شد. این مرکز برای اولین بار تبدیل به یک باغ برای حفاظتی برای گونه های خاصی از گیاهان و گل ها شد و بعدها در باغ به روی بازدید کنندگان باز شد. باغ نونگ نوچ به بخش های مختلفی تنظیم شده است، یکی از باغ های این مجموعه به باغ فرانسوی معروف است که از باغ های قصر ورسای قرن هفدهم الهام گرفته شده است. تعدادی از باغ های دیگر باغ بونسای ، باغ گیلاس و باغ رز ایتالیایی هستند. کشور تایلند به خاطر وجود گونه های زیادی از ارکیده های زیبا، شناخته شده و معروف میباشد .
در باغ نونگ نوچ، شما می توانید بیش از 650 گونه از ارکیده را با طیف وسیعی از رنگ ها مشاهده کنید  و همچنین در حال حاضر، بیش از 1100 گونه نخل در باغ های نونگ نوچ زندگی میکنند که بیشتر آنها در هر جایی از دنیا رشد نمی کنند. جالب است که بدانید مجموعه ای از کاکتوس ها و گیاهان چربی (سوکولنت ها) که معمولا در شرایط بسیار خشکی مانند بیابان ها یافت می شود، در باغ کاکتوس نونگ نوچ یافت می شود.  اگر چه آب و هوای تایلند بسیار مرطوب است اما بدلیل اینکه این گیاهان به صورت وحشی رشد کنند، نونگ نوچ موفق به رشد آنها در یک منطقه ی باز شده است.
با ورود به باغ مجسمه های حیوانی زیادی به چشم میخورند، در واقع مجسمه هایی از حیواناتی مانند شتر، کنگو، لاما، پلنگ و گوزن پیدا خواهید کرد. یا کمی قدم زدن در فضای باغ شما تپه هایی با شیب های ملایم میبینید که با گل های رنگارنگی همچون پروانه پوشانده شده است. شما گردشگران تور تایلند می توانید از نمایش های باغ نونگ نوچ لذت ببرید. علاوه بر نمایش، برنامه های متنوعی از نمایشگاه های فرهنگی و سنتی تایلندی مانند مراسم عروسی تایلندی، رقص سنتی تایلندی توسط رقصنده هایی با پوشیدن لباس زیبای سنتی تایلندی و موسیقی های محلی اجرا میشود.
اگر اهل پیاده روی هستید این باغ برای شما برنامه شگفت انگیزی در نظر گرفته است، یک مسیر سرپوشیده به وسعت 3 کیلومتری تعبیه شده است که سراسر آنجا نیمکت های چوبی یک دستی برای استراحت کردن بازدیدکنندگان چیده شده است ، عبور از این مسیر که در بین باغ های اروپایی و نخل گرمسیری هستند شما با صحنه های هیجان انگیزی از زیبایی این باغ ها رو به رو خواهید شد. همچنین شما می توانید یک تور 30 دقیقه ای با اتوبوس های باغ گشت و گذار کنید و یا با اجاره یک دوچرخه تمام مسیرهای باغ را دوچرخه سواری کنید و از هوای خوش آنجا لذت ببرید.
در اطراف باغ گرمسیری نونگ نوچ برای رفاه بیشتر گردشگران رستوران ها و اقامتگاه هایی وجود دارد که غذاهای تایلندی، غربی، هندی و دریایی را سرو می کنند. اگر می خواهید وقت بیشتری برای بازدید صرف کنید، چندین نوع اقامتگاه در اطراف باغ موجود بوده و میتوانید در آنجا استراحت کنید و شب رویایی را در کنار باغ نونگ نوچ پاتایا سپری کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080


 

  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی