تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰
هتل اینترکانتیننتال بانکوک
این هتل 5 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک واقع شده است. هتل اینترکانتیننتال بانکوک هتلی لوکس و مجلل است که در دل بانکوک همچون نگینی برجسته خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل اینترکانتیننتال بانکوک ، فاصله 5 دقیقه ای از مراکز خرید جهانی پلازا و گیزن پلازا  فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشه از این هتل پتونم وان پرینسز بانکوک مشاهده نمایید. در واقع هتل اینترکانتیننتال بانکوک از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مسافرین عزیز برای رسیدن به این هتل از فرودگاه سوورنابومی 23 کیلومتر مسافت را باید طی کنید که در طول مسیر زیبایی شهر بانکوک را به چشم خواهید دید. از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی و کلاس های یوگا از امکانات بارز هتل اینترکانتیننتال بانکوک میباشد. با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. و همچنین پیشنهاد میشه که از دیگر هتل های 5 ستاره شهر بانکوک دیدن کنید . هتل اینترکانتیننتال بانکوک دارای اتاق های کاملا مجهزی میباشد. اتاق های هتل اینترکانتیننتال بانکوک دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر قصد اقامت در هتل اینترکانتیننتال بانکوک را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی با غذاهای عربی،ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.     02188851080
  • ۹۶/۰۵/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی