تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

تور پاتایا

راهنمای سفر به تور پاتایا

  • ۰
  • ۰

پاساژ جانگ سیلون پوکت
یکی از اصلی ترین و شگفا انگیز‌ترین مجتمع های تجاری در شهر پوکت، همین جانگ ‌سیلون است که در مرکز شهر و روبه‌روی خیابان بانگلا قرار بنا شده.
این مرکز خرید منحصر به فرد فصلی جدید از خرید کردن را در پوکت آغاز کرد. دو مغازه اصلی این مجتمع شامل مغازه پر زرق و برق رابینسون و سوپرمارکت بیگ سی هستند.
بیش از ۲۰۰ مغازه دیگر در پاساژ جانگ سیلون پوکت وجود دارند که در آن ها میتوانید لباس‌ها، عینک، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و ادکلن، کفش و کیف، دی‌وی‌دی، بازی‌های کامپیوتری، میلیون‌ها تلفن همراه و لوازم جانبی، و اجناس الکتریکی و انواع اجناس دیگر پیدا کنید که همگی دارای بالاترین کیفیت هستند.
سینماهای مختلفی در مجموعه وجود دارد که میتوانید به هرکدام رفته و لذت ببرید.
این سینما هر روز در ساعت‌های مختلف ۵ فیلم از فیلم‌های جدید جهان را پخش می‌کند. مطمئنا از این سینما با صندلی‌های راحت و فیلم‌هایسه بعدی با بلیت ارزان لذت خواهید برد. ۱۶ مسیر بولینگ، بازی‌های ویدیوئی، و اسنوکر در بخش بازی و سرگرمی وجود دارد که کفش‌های بولینگ به قیمت مناسب کرایه می‌دهد. اگر گرسنه شدید ساندویچ و نوشیدنی آماده است. این مکان از ساعت ۱۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
نزدیک در ورودی، ۲ مغازه ورزشی بزرگ وجود دارد که تقریبا روبه‌روی هم هستند. نام این مغازه‌ها سوپراسپورت و اسپورت وورلد است. هر دوی این مغازه‌ها در سمت چپ راهروی ورودی قرار دارند. شما می‌توانید قیمتهای اجناس این مغازه‌ها را با هم مقایسه کنید و یک خرید عالی داشته باشید.
پیشنهاد ما به شما عزیزان بازدید از این مجموعه زیبا و با کیفیت است. اگر به خرید کردن علاقه مند هستید پاساژ جانگ سیلون پوکت بهترین گزینه و انتخاب برای شماست.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید

 

 


 

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی